تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
خنده دار ترین بلاگ


خب میگن زشتم باشی به چشم مادرت زیبای خفته ای اینه دیه



عه باباآبوهدرندین،پس اینوبه کی میگن؟
آقابالیوان آبوبخوربذاربه بقیه هم برسه


یادش بخیربچه بودیم چقدآویزون درامیشدیمه
بعدشم میخوندیم تاب تاب عباسی خدامنونندازی اگه منوانداختی بغل مامانم بندازی
بعدش باباهااخم میکردن مجبوربودی دوتاشم بگی

عه بابابازم خاطرات کتک خوردن بادمپایی اومدتوذهنم
خخخخ الفرارمامان داره بادمپاییش میاد

خب دیه اشتباه چاپیه
پیش میاددیه

والاماکه نمیدونیم اون دره به چه دردی میخوره
فک کنم آب رفته

ودرآخرلایکاوکامنتاروفراموش نکنیدمگرنه بااین طرفین


نظرات (۵)

  • علی صفری
    جمعه ۱۵ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۰
    خیلی جالب بودن مخصوصابلاکاردابالافرشگاهه
    • author avatar
      elahe sodagar
      ۱۵ مرداد ۹۵، ۱۸:۲۱
      آره جالبه طرف سوادنداره دیه
      ممنونم بابت حضورتون
  • کارشناس پارت
    دوشنبه ۱۸ مرداد ۹۵ , ۱۱:۳۴
    شنگول منگول درود
    مطلب عکسای باحال وخنده دار شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.com
    اینم شماره تماسمون:
    02188756411

  • real psychics
    جمعه ۱۴ مهر ۹۶ , ۱۹:۴۲
    سلام، من به چیزهای جدید خود مانند هر هفته وارد میشوم. سبک نوشتن شما
    شوخ طبعی است، انجام کارهای شما را ادامه دهید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">